Followers

Friday, May 29, 2009

SELAMAT BERCUTI





Salam Kembali

Cuti pertengahan penggal bermula hari ini. Sekolah diberi cuti selama 2 minggu. Guru-guru yang ditugaskan berada di sekolah diharapkan komited dengan tugasan yang diberi. Jalankan tugas dengan ikhlas. Diharapkan program kecemerlangan pelajar berjalan lancar seperti yang dirancangkan.

Pelajar-pelajar calon PMR dan SPM diharapkan mengambil peluang yang ada, berusaha bersungguh-sungguh dengan penuh iltizam dan berwawasan agar apa yang dicita-citakan dapat digenggam dan dimiliki dengan mudah.

Bagi semua pelajar manfaatkan cuti yang diberikan dengan mengulangkaji pelajaran dengan cara membuat nota bagi setiap subjek yang telah dipelajari,menjawap soalan-soalan latihan yang dibekalkan oleh guru atau soalan-soalan yang terdapat di dalam buku rujukan, dan membuat perbincangan dengan teman yang rapat: samada menyelesaikan tugasan yang diberi oleh guru: sebagai contoh menyiapkan folio, atau membentuk sendiri soalan-soalan berpandukan soalan standard peperiksaan dan mencari skima jawapan yang sesuai dengan soalan-soalan yang dibentuk.Diharapkan pelajar juga dapat meluangkan masa untuk mengunjungi perpustakaan awam bagi mempertingkatkan ilmu yang sedia ada.Juga jangan pula lupa untuk membantu keluarga menjalankan rutin harian di rumah. Jaga kesihatan diri dan sentiasa berhati-hati dan berwaspada tentang keselamatan diri. Didoakan anda kembali dengan selamat ke sekolah

SELAMAT BERCUTI. MOGA KETEMU LAGI PADA 15 JUN 2009.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...